Ved at blive en del af JYSK får du ikke kun varierede udfordringer og chancen for at nå nye højder hver dag, men også tusindvis af nye kollegaer over hele verden. JYSK har en stærk team spirit, hvilket også fremhæves af vores medarbejdere i vores medarbejdertilfredshedsundersøgelse.
Vi ser frem til at blive din nye kollega på din fremtidige karriererejse.
Vi glæder os til, at møde dig!
Du bliver en del af en international virksomhed med mere end 3.400 butikker og 10 distributionscentre i 48 lande.
Du er nu tilknyttet JYSK i Danmark og her har vi 110 butikker og et Distributionscenter i Uldum. Det betyder, at du vil have omkring 2.500 kollegaer i Danmark!
Den første JYSK butik i Danmark åbnede i 1979, på Silkeborgvej i Århus. JYSK Danmark har på få år udvidet i hele landet, og antallet af butikker vokser fra år til år. Det er vi virkelig stolte af, og kunne ikke have gjort det uden vores engagerede og dedikerede kollegaer.
Hvis du vil vide mere om vores fantastiske virksomhedsrejse, så kig her.
Navnet JYSK er vigtigt for os som virksomhed, da det siger meget om, hvem vi er, og hvordan vi agerer som virksomhed.
Det danske ord jysk var også vigtigt for vores grundlægger, Lars Larsen, da han åbnede sine første butikker med navnet Jysk Sengetøjslager. Det blev senere forkortet til JYSK, som er vores navn i dag.
Ordet betyder nogen eller noget, der stammer fra den danske halvø, der hedder Jylland. Når man kommer fra Jylland betegnes man som jyde, og jyder bliver generelt anset for, at være hårdtarbejdende, jordnære og pålidelige.
Vores skandinaviske rødder udgør grundlaget for, hvordan vi driver forretning. Vi er en værdidrevet virksomhed baseret på skandinaviske værdier som ærlighed og respekt – både overfor kunder og kolleger.
Vores skandinaviske rødder handler derfor ikke kun om, hvor vores virksomhed blev grundlagt. De definerer også de værdier, der guider os i, hvordan vi leder virksomheden.
Vores JYSK Values og JYSK Leadership udgør rammerne for, hvordan vi opfører os over for hinanden i JYSK såvel som med eksterne samarbejdspartnere.
Vores tre grundlæggende JYSK værdier er – Købmand, Kollega og Korpsånd – som stammer fra vores grundlægger, Lars Larsen. De udtrykker den adfærd og holdning, som vi kan forvente af hinanden.
Ud over vores kerneværdier forventer vi, at vores ledere udviser vores JYSK Lederskab, som er defineret ved at være: Leder, Coach og Kommunikator.
I JYSK har vi tillid til hinanden, og vi tror på uddelegering og frihed med ansvar.
Vi tror på, at vores medarbejdere er nøglen til vores succes. Derfor vil du opleve et fokus på din udvikling og dine muligheder, så vi kan sikre, at du løbende bliver udfordret i dit job i JYSK.
Vores ambition er at være medarbejdernes første valg inden for detailhandel, uanset hvor JYSK er til stede. Det betyder, at JYSK altid skal være en attraktiv arbejdsplads, og at vores medarbejdere nyder den tid, de bruger på arbejdet.
Vi sætter også en stor ære i at belønne engagement og en stor indsats blandt vores medarbejdere. Med den rette indstilling og dedikation er der masser af muligheder i JYSK.
Vi tror meget på vores emplyoee promises og lever efter dem hver dag:
Som en international virksomhed er JYSK i daglig kontakt med tusindvis af kunder, medarbejdere og leverandører. Vores aktiviteter og handlinger påvirker vores omgivelser, og der har vi som virksomhed et ansvar. Vores tilgang er defineret gennem vores bæredygtighedsstrategi, Et godt tilbud for generationer. Strategien indeholder fem strategiske fokusområder, som er vigtige for os som virksomhed.
Læs mere om vores strategi og fokusområderne